onsdag den 21. december 2011

Julepost

Py ha, vi når det lige. 
                        - Igen i år...
Så blev julekortene skrevet, printet og lagt i kuverter. Det er i sidste øjeblik, jeg ved det!
Mon ikke det går alligevel ;o)
Jeg synes at resultatet er blevet ganske smukt. At Jacob så måtte slide med printer med papirstop, scanner der nægtede at samarbejde med PC og så pludselig PC stop,  til kl.02, det er selvfølgelig lidt synd og rigtig, rigtig uheldigt.
Tak for indsatsen søde Jacob. Du er en skat og så er du rigtig dygtig og vedholdende når det gælder ;o)


I år har jeg malet en snemand, med glimt i øjet, som motiv til julekortene.


Små tredive kort er på vej med posten. Skulle nogen være glemt, så
sender jeg jer en kærlig hilsen her, med ønsket om en dejlig jul ;o))


God juleferie til jer, der er kommet så langt og dejlig
21. december alle I andre.

Kærligst Hanne

4 kommentarer :

  1. hej Hanne
    jeg afventer hvilken kategori jeg er i ;oD
    men nu da jeg har smugkigget kan jeg kun igen i år beundre dit smukke kort, og en opmuntrende tanke til den tålmodige og hårdtprøvede Jakob :o)
    jeg forstår ham : maskinstop midt i al det hektiske - det er jo ikke til at bære!
    kh Mona

    SvarSlet
  2. Wau du er god, dejlig snemand, han skal nok bringe glæde i de små hjem ;O)
    Manden din skal da også lige ha´ et skulderklap - for uden ham var de vel ikke kommet afsted - til tiden ;O)

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt kort du har lavet - og papirstop? Ja, det sker altid lige, når det IKKE skal ske!!

    God jul til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Tak for dejlige hilsner ;O))

    Når jeg sender en tanke tilbage på de sidste to mdr. som "blogindehaver", står det mig klart, at det er noget af det mest energigivende og glædende jeg har gjort for mig selv og min kreativitet.
    1000 Tak til jer, der kigger med og særligt tak til jer som sender glade hilsner ;o)
    Glæder mig til livet som blogger i 2012
    Kærlig hilsen Hanne
    kærlig hilsen Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...