søndag den 2. september 2012

Jeg har strikket en trøje til det hele

og glæder mig til at få taget den i brug.
I foråret købte jeg en del garn hos hende HER og måske husker enkelte af jer hvor MEGET ;o)
Nu har jeg fået gang i pindene og er begynder at gøre et indhug i de rå mængder, jeg dengang fik i huset.
Det er en super dejlig garn at stikke af, denne bomuld og uldgarn fra Fru Jensens unikum.
Faktisk har jeg strikket endnu en lille sag, men den kommer på bloggen en anden dag.

Mønstret til trøjen har jeg fundet i bogen Feminin strik af
Lene Holme Samsøe

Tror at det bliver en rigtig yndlingstrøje og de okkergule læderknapper,
tja... det gør den da lidt sjovere og ret hip her til efteråret ;o)


 Ryggen og ærmerne er strikket i et mere enkelt mønster, mens forstrykket er
med knuder og snoninger.


Det har været en smuk sensommer weekend 
med de dejligste gæster og masser af ude- og indehygge.
 ;o)


Dejlig søndag
Kærligst Hanne







9 kommentarer :

  1. Næe hvor er den fin - og überlækker detalje med de gule knapper!
    Lyder i øvrigt som en ganske behagelig weekend ; )
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Du er sørme en dygtig strikker :-) Super flot og en fed detalje med dine gule knapper.

    SvarSlet
  3. Super smuk og fedt med de gule knapper - prikken over i'et :))

    SvarSlet
  4. Nøj, hvor er den skøn!

    Gid den var min!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot arbejde, hvor må det være skønt at stå med så smukt et stykke hjemmegjort arbejde - og etiketten i nakken er jo bare lige autografen på maleriet:-)

    SvarSlet
  6. hej Hanne
    Det må jeg sige ! hvor er den bare blevet flot !
    ja det MÅ da vist blive en yndlingstrøje.
    kh Mona

    SvarSlet
  7. Hej Hanne

    Hvor er den dog blevet lækker også jeg er vild med knappe detaljen lige den sidste detalje du er så god til.
    Tusind tak for den flotte omtale, rigtig sødt af dig.

    Kh Jane

    SvarSlet
  8. Åh den er godt nok lækker :0)

    SvarSlet
  9. Wow, hvor er den lækker!! Er vild med de gule knapper! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...