torsdag den 30. januar 2014

4 små tasker til lidt af hvert

og måske løsningen for dig, der elsker store tasker, men aldrig kan finde noget dernede.

Jeg kan nemlig bedst lide de store rummelige tasker, med plads til det hele, hvad det så end må være.
Det betyder jo også, at jeg tit må bruge lang tid på at leder efter noget, jeg ved, der er "dernede" et sted. Det være sig bilnøglen, hæklenålen, læbepomaden, neglefilen osv. -ja, du kender det sikkert godt ;o)

For at løse denne lille udfordring, har jeg derfor syet små tasker, der kan rumme de små, drilske og helt uundværlige sager på bunden af den store taske.

 Rød lille taske med gammelt broderi og blondkant.
Foret er matchende med æblemotiv.
Kan købes i Shoppen

 Grå lille taske med gammelt broderi, med svampe, i gyldne farver. 
For i matchende grå og gyldne farver.
Kan købes i Shoppen

Rød taske med rosenbroderi. Stribet for i rosa og rød.
Kan købes i Shoppen

Lille hørtaske med rosenbroderi og blonde.
For med prikker i røde og rosa farver.
Kan købes i Shoppen.

Lader du dig friste, kan du betale via PayPal på Shoppen 
og så sender jeg straks din nye organiser-taske til dig.


Tidligere har jeg også syet små førstehjælps-tasker. Dem kan du se HER
Er det lige sådan en, du kan tænke dig, så laver jeg dem meget gerne på bestilling.
- jeg har har haft svært ved at skaffe materialerne til de små førstehjælpstasker,
men de er nu igen kommet på hylderne, så bare send mig en mail.

Kæriligst Hanne

7 kommentarer :

  1. Hvor er det nogle skønne små tasker, det er en rigtig god måde at anvende de smukke broderier på

    SvarSlet
  2. hvor er de smukke Hanne :)
    Det er en super idé med organizere i den store :)

    SvarSlet
  3. Smukke uundværlige tasker, du har lavet til tasken :-D

    SvarSlet
  4. Jeg er altså vild med de broderier du har brugt.

    Mona

    SvarSlet
  5. Årh hvor er de bare fine. Virkelig lækre med broderierne.
    Min 'førstehjælpstaske' som du sendte mig i 2012, følger stadig med mig i tasken HVER dag! :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine og rigtig god ide at genbruge de gamle broderier!

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...